25 nov. 2009

onsdag

Ska försöka göra en kort sammanfattning av dagen, tänkte lägga mig men har å andra sidan sovmorgon imorn så inget måste. Men med tanke på gårdagens och dagens humör så är det nog bra att passa på att sova så mkt som möjligt :)
En och en halv timma historia imorse roligt, *NOT*, men de flesta av oss överlevde. Tittade på film så var inte så jobbigt om man tänker efter. Sen har samhällsredovisningen och engelska provet ÄNTLIGEN blivit överstökade! Skönt!
Nu efter skolan så har jag pckat klart, åker på fredag men pappa kommer imorn så det är skönt att ha allt klart tills dess. Skulle ha förstärkt naglarna idag men de blev inte så för att tjejen som skulle göra det inte kunde..lite surt. Börjar APUn direkt på lördag och ville helst ha naglarna klara tills dess. Har inte fått hela mitt schema än, men får ta det lungt med fingrarna i helgen och göra förstärkning i Norrtälje.
Jag har faktiskt också RÅ-pluggat till matteprovet jag ska ha imorn, så det känns bra :) bara ett prov till efter lovet direkt sen börjar jag med matte B. Skönt det med!
Nu känner jag hur trött jag blev, sitter i sängen och de måste vara så att man blir helt enkelt slut-i-rutan av att bara vara i närheten av en säng..typ.
OJ, glömde nästan att tala om att BRANDBILEN kom idag till oss på bryggan! Naturligtvis brann det inte utan brödrosten bara dampade så jag som satt i trans med matteboken, innan larmet började, kunde under inga omständigheter som helst sedan fortsätta med det (A) Skönt det med, mohihi!
MEN, nu! ska jag sova :)
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar