23 nov. 2009

monday kväll

Sitter på rummet just nu med Elsa och Matilda. Det har varit en sån där typiskt jobbig "ingenting-i-skolan-att-göra"-dag. Matten rullar på, fick reda på två resultat av prov, gick kanske inte som jag trodde, suck haha..Engelskan gjorde vi inget på och samma gäller svenskan. Bara helt onödigt.
Elsa sitter och ska ta på sig lösnaglar, tjusigt tjusigt hoppas vi att det blir :D Funderar lite på att gå och värma lite glögg (right Elsa, we löööööv it) sätta på lite julmusik också, SHIET vad jag längtar till jul :D
Nej men måste faktiskt göra klart en CV-uppgift i svenska nu..eller lite senare..(A) ..eller inte alls men det känns bättre om jag säger att jag ska göra den även om det inte blir så, försöker intala mig att göra den :P
Och så kom Kiruna (Pernilla) nyss ner, så nu måste jag gå och göra glögg :D
chilla pung//Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar