24 nov. 2009

sovmorgon?

Precis käkat frukost, har faktiskt sovmorgon idag till 20 i 10. Det är spanska-läraren som har något annat roligt för sig än att tortera oss oskyldiga elever, JIPPI!!!
Det råkar också vara så att frukosten här serveras (lägg här märke till ordet "serveras", innebär att all frukost står framme och det är bara att plocka, som på hotell, inte som "hemma" :P) mellan 7 och 8, inte senare och jag som absolut inte kan hoppa över något mål om dagen (för jag är ett matmonster) pallrar mig upp kvart i 8 tillsammans med Elsa och går och äter frukost. Måste tillägga här att jag redan legat vaken sen en halvtimma tillbaka, vaknat av alla i korridoren och sedan inte kunnat somna för att jag var kissnödig -.- men jag höll mig till klockan var kvart i! Här ger vi inte upp lite sovmorgon så lätt, mohahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar