30 nov. 2009

Hallo Hallo

Känner för att skriva lite, finns inte mycket annat att göra. Radion är på högsta volym ute i köket, gillar inte att ha det helt tyst när jag är ensam hemma. Nu spelar dom "mer jul" och jag får värsta julkänslan :D! Julia bakade lussebullar igår, bra tycker jag eftersom jag knappt fick någon av de som jag och Sippan bakade. Så nu har jag goffat slut på de sista som fanns kvar, mohahah! Hon kommer bli skitsur..
Gick en promenad imorse med Sally, hunden, har inte gjort det sen innan jag flyttade:O Om det inte var för kylan, de olöviga träden, mina tjocka kläder, regnet och molnen så kändes det nästan som i somras! Duschat har jag också gjort, ska nog gå och ta mig något att äta, kan juinte överleva på bara lussebullarna från imorse ;)
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar