26 nov. 2009

Hem

Sitter vid datan nu, har fixat klart mig skola om typ 40 minuter. Historia först, SNARK!, ska bli skönt att slippa Bosses harklingar kommande 6 veckor. Har ju prov i matte också! Det går säkert bra..eller de får de ta att göra för jag orkar inte :p
Idag kommer också pappa :D kommer att sova här i kväll så jag sover hos Jenny och Hanna. Sen så åker vi hem imorn :) Jag längtar verkligen efter alla där hemma, pratade med Sippan igår på telefonen, hon längtar efter fredag (när jag kommer hem) och mig, underbart att känna att man är saknad av lillasyster :) Det var ju faktiskt 1 månad sen vi sist träffades.
Jag och Hanna räknade faktiskt ut förra veckan att utav alla veckor vi har gått i skolan så har vi (de som stannar kvar alla helger och bara åker hem på lov när de måste) har bara varit hemma 13 % av de veckorna! 13%, de är ju inget!!! Nej, de ska verkligen bli skönt att komma hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar