6 dec. 2009

söndagslat

Vilken latdag det har varit, inte gjort något vettigt alls, mjo hjälpte till att sätta ihop pepparkakshuset (alltid nåt). Det satans hosta jag ahr vill inte gå över, mamma gav mig nån super-dunder-äcklig-grej att dricka eftersom den andra hostmedecinen inte vill funka. Lite bättre känns det men inte tillräckligt, feber hade jag också imorse. Varför är jag sjuk så jädrans ofta? :S
Har funtat lite idag, ang bloggen, ville från början ha på blogg.se. Men pallade inte alla koder och grejs men funtar på att byta dit och se den här bloggen som liksom uppvärmning åt den andra. Då tänkte jag att jag börjar skriva på den den 1 januari, så blir det liksom precis början av året så jag får med hela 2010 :D Känns lite fel att börja om så mitt i. Men inte bestämt mig än, vill ha en blogg jag trivs med så beror på om jag får till headern och design o.s.v. på blogg.se, vill kunna fixxa det själv.
Grattis till världens finaste och underbaraste Colle :D Ett år äldre!
Nu ska jag ta mer dunder-grej mot hostan så jag kan sova inatt :)
//Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar