8 dec. 2009

Bläää..

..jag är fortfarande sjuk! Hur kan de va så? Den nedrans hostan ger sig verkligen inte, spelar ingen roll hur mycket jag vilar eller vilken gegga jag dricker, DEN GER SIG INTE, och jag är så sjukt trött på att vara sjuk. man blir det efter 5 veckor. Bläääää..Får vell ta mig ner till vårdcentralen nästa vecka om det inte slutar.
Var i Täby igår med Julia, skitmysigt. Hon skulle handla lite julklappar och så. Vi fick inte tag på så mycket så hon ska in nästa vecka med Linda också. Jag är i princip klar med julklapparna har bara en kvar. Råkade köpa ett par skor igår, jag borde inte och har just nu köpförbud tills julafton, men liksom...dom va DÖSNYGGA. Och jag komemr ju inte direkt få ett par skor i julklapp (A)
Brorsan kommer snart tidigare hem från skolan, ska hjälpa honom med lite spanskagrejjer i skolan.
//Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar