3 dec. 2009

Hejsan Hoppsan

Nu är jag nyduschad och ska snart sova. Är så trött hela tiden så att det är sjukt, jobbar 9 tim imorn. Bajsjobbigt..
Idag åkte jag in till Norrtälje, har gjort en förstärkning av naglarna (det är så skönt med silke igen) sen har jag varit med två av syrrorna, Linda och Sippan i deras skolor. Träffat Tezz har jag också hunnit med :) en snabb snabbis iaf. Sen när skoldagen var slut åkte jag och Sippan till Täby för att handla julklappar, och jag kom hem med julklapp till mamma, två tröjor, jeans, hårband och ett linne till mig själv (A). Funderar på att byta färg på linserna, har dom för att jag ser dåligt så i princip sitter dom på ALL THE TIME. Just nu är dom genomskinliga och såå nöjd är jag inte med min vanliga färg så man kan vell prova. Så tid till det fick jag bokad också.
Jag har glömt att se julkalendern idag, jag försöker intala mig att den säkert blir bra om man följer den, så det får bli dubbelavsnitt imorn.
Måste fixa lunchlåda tills imorn nu, sen ska jag sova :)
//Alicia


Tezz Sippan och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar