1 dec. 2009

tråk?

Sitter med te på rummet, alla sover förutom brorsan och pappa (som ser på tv). Läskigt tyst är det. Jobbar imorgon 14-19, skönt. Det är så jobbigt att vara hemma och inte göra något, känns som värsta slöseriet med tid. Idag var jag iofs inte ensam hela dagen, mamma, pappa, Julia och Sippan var hemma (de hade tagit bacon-sprutan och mådde vell sådär).
Har sett på film och bara gått runt hel dagen nästan, fett sugen på lussebullar men ingen hade köpt saffran -.- Jag kan komma på säkert 500 anledningar till varför det är snäppet skönare att vara i Vadstena, till exempel så kan man faktiskt gå eller cykla till affärn. Inte lika lyckat här på Blidö..hatar att vara fast på ön!
Nej, jag tror jag ska lägga mig nu faktiskt, är inte särskilt trött men kommer inte på något annat att göra..sov så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar